Activiteiten 2024

In 2024 zullen een aantal activiteiten uit 2023 terugkomen. Sommige waren een succes, andere moeten nog wat doorgroeien en voor een enkele activiteit was te weinig animo om mee door te gaan.

In 2024 komt terug: de paasletterspeurtocht, het 5 mei bevrijdingsfeestje, de dikke banden race en St Maarten. Halloween is in 2023 na afwezigheid opgepakt op initiatief van de Stichting en heeft een zelfstandige doorstart gemaakt. Halloween wordt in 2024 wederom georganiseerd door Halloween Burgh-Haamstede.

In 2024 willen we proberen in samenwerking met de organisatie van de open monumentendag wederom de aansluitende activiteiten te organiseren in navolging van 2023. In 2023 was er extra subsidie beschikbaar van de Gemeente omdat de Westhoek dit jaar speciale aandacht kreeg. Volgend jaar zal dat een ander deel van Schouwen-Duiveland zijn. We hebben een subsidie aanvraag ingediend bij Cultuurfonds Zeeland. In 2024 zullen we verdere plannen ontwikkelen op kunst en cultuurgebied met als doel het programma voor 2025 en volgende jaren vorm te geven.

Programma 2024 per 20-02-2024

Welnu, het programma is nog volop in ontwikkeling. Er zijn plannen om nog meer te organiseren. Bij elke toevoeging van een activiteit passen wij onderstaande kalender aan. Blijft ons volgen!

INFO TEKST

Bevrijdingsdag 5 mei: Woodworks